förlåt att jag inte bloggat något idag..

Men jag har verkligen inte orkat.. Fast jag kan berätta vad jag gjort idag :)

Vaknade runt 10 typ, åt frukost och sen gjorde jag färdigt musikuppsatsen. Sen gick jag och sofie ut med viggo i en timme ungefär. När vi kom in så bakade vi kladdkaka med mintsmak, och hade den till efterrätt förut, skitgod! Ett tips: hacka någon god choklad i smeten, i vårat fall hade vi mintchoklad! Jätttegott :D
Sen gick vi ut och gymmade lite. Åt middag och sen dess har vi bara slappat och pratat :)
Så har min dag sett ut. Nu ska jag nog ta och borsta tändera, fixa iordning lite för imorgon och så, sen ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla oth!

Förresten har ni har att Lasse Brandeby är död? Avled typ inatt.. Men han har ju varit sjuk ett tag, och han var sjuk när de spelade in Fångarna på fortet.. Men jag kan verkligen inte tänka mig att han är död :s
Helt sjukt ju :(



image description



Kommentarer
sanna

SV: Härligt! :) Jag kollar på Beck som är på tv:n ;) Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-11-20 @ 22:18:37
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0