Gameday

Ikväll är det match mot mölndal som gäller. Är sjukt taggad! Så det är gött :)
Har precis gjort lite köttfärssås som jag har ställt på ugnen eftersom den blir lite godare om den får stå ett tag och bara puttra, ett tips till er som lagar mat!
Pappa kommer nog snart också, och mamma kommer nog om någon timma eller så. Sen drar vi ner till mölndal såklart. Vet inte riktigt när vi är hemma, runt 9 någon gång skulle jag tro!

Har fått låna första och andra säsongen med One Tree Hill av Lisa också. Kollade på första avsnittet förut och nu ska jag nog sätta på ett till! Får se hur det blir med det ;)



Saknar spanien 2005 :(



Kommentarer
anniepiie

Jag vill oxå se oth, typ alla har ju sett den utom jag och jag har hört att den ska vara riktigt bra! ;) Kram

2011-11-15 @ 20:30:30
URL: http://anniepiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0