Great day!

Hello på er allihopa! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft :)
Började dagen med no, engelska, håltimme där alla tjejor gick och åt pizza, mysigt! Sen var det bild, spanska, och sist matte. En rätt bra dag helt enkelt, sen gör ju våran underbara klass rätt mycket galna saker också.. Love them ♥

Kom hem vid halv 5, har suttit och pluggat sen dess, och ätit lite mat och snart ska jag åka ner till förbo och träna, är rätt otaggad om man säger så, men man får kämpa på!
Och sen måste jag bara säga att Signe är den bästa vännen man kan ha, seriöst är så jäkla glad att jag har dig gumman!
Orkar inte ladda över bilderna till datorn från dagen, men det kommer jag lovar!



Kommentarer
signe

Vet du hur mycket jag älskar dig då?

Med dig har man alltid ett leende på läpparna. Love you mongo <3

2011-11-10 @ 18:04:40
URL: http://onlyonee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0