Ingen bra uppdatering idag asså..

Och jag ber så himla mycket om ursäkt för det..
Slutade ju vid 3, efter en chill jympa lektion men volleyboll! Sjukt go klass asså..
Sen gick jag emma och signe till terminalen, träffade andreas och oskar och stog och prata lite med dom. Sen tog dom tåget, och då träffade jag Julia, vi gick in till stan och virra runt lite. Sen gick vi och tog en fika på coffe house, alltid lika mysigt att prata med henne. Tack för kvällen sötnos! ♥

Tog 6bussen hem och åt lite god mat med mammi och pappi. Och nu är det idol! Amanda var ju grym :D Helt sjukt att dom kan va så jäkla bra allihopa..
Men nu blir det fredagsmys med mamma och pappa. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0