Morgontrött

Hallå, vaknade ganska sent idag för jag somnade rätt sent igår.. haha men skitsamma!
Idag blir det en slappedag fram till lite innan 6 då vi ska åka till förbo för att spela match mot Särö. Halv 8 börjar den så kom och kolla!

Vi va inte på bio igår, hitta ingen bra film.. Men jag ska ju på bio med mina goingar nästa vecka så det gjorde inget för mig ;)

Idag är det ju fars dag! Men eftersom mamma jobbar och det bara är jag och pappa hemma idag så firade vi det lite förra helgen istället, för då va hela familjen här, så han fick en jättefin skjorta, en tröja oh 3 t-shirtar. Och igår när jag och sofie va på maxi så hitta vi en jättesöt tröja där det stod "Världens bästa pappa" Så vi köpte den till honom så han fick den på kvällen. Gulliga barn han har.. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0