Pappa-barn planet!

Har ni hört talas om det? Det är nämligen såhär att radiokanalen mix megapol har en tävling som kallas pappa-barn planet. Man ska nominera sig på deras hemsida, alltså här: http://www.mixmegapol.se/pappa-barn-planet
Fyll i alla uppgifter, och varför just din pappa är värd denna resan. MEN, barnet måste vara mellan 5-15 år..
I allafall, varje morgon den närmsta veckan, och nästa vecka, så läser dom upp tre stycken namn, och den som ringer in till mix megapol först inom 5 minuter, får 2 biljetter till Paris, fri entre till Disneyland! Och rean är över farsdag helgen :)
Mer info om det får ni läsa på länken däruppe.
Men jag nominerade pappa igår, så imorse ställde jag klockan halv 8 och satte på radion. Men tyvärr läste dom inte upp pappas namn. Men det kommer fler chanser!
Tänk om vi vinner?! Helt sjukt roligt hade det blivit :D

image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0