And the bitch is back!

Hej på er alla godingar! Hoppas eran helg är bra, fast iofs.. Det är bara lördag, hehe men i allafall!
Var i varberg i förmiddags och spelade handbollsmatch. Gick rätt bra för min egen del, räddade en och en halv straff.. Haha och då undrar ni säkert hur man kan rädda en och en halv straff? Jo, det va såhär att jag räddade första straffen, men bollen gick ut till retur och då gjorde såklart hon mål.. Men andra sköt hon nästan rakt på mig så den tog jag i allafall! ;) Göttisch..

Taggar lite smått inför att jobba på dagis nästa vecka. Vi har ju två veckors prao i nian, så det ska bli kul!
Börjar 8 varje morgon och slutar 3 på eftermiddagen. Rätt bra tider enligt mig :)
Nej, nu ska jag kolla på Chamipons leauge i handboll, Barcelona - Sävehof blir det!
HEJA SÄVEHOF!



VS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0