Blööö..

Hellå på er, hoppas ni haft en bra dag. Det har inte jag haft..
Känner att jag börjar bli jäkligt förskyld och är väldigt hängig, och eftersom det är träning ikväll hade jag tänkt åka dit i allafall, men får se om jag tränar.. Kanske sätter mig på cykeln en stund istället.

Dagen har varit ganska seg. Började med NO, engelska, håltimme, bild, inställd spanska så det blev en till håltimme. Sist var det matte, men hur mycket tror ni man orkar jobba? Hela klassen går ju typ runt som zombies. Så jäkla trött var jag så höll på att somna.. ;s Oupsii..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0