Dumma Emelie..

Som inte bloggat på hela dagen.. Men har helt enkelt inte haft någon tid till min kära blogg :/
Kom hem vid halv 4, ställde mig i köket direkt och började med maten, mamma kom lite efter 4, vi åt och sen stack jag direkt till träningen.. Så tyvärr fick ni nöja er med ynka två inlägg idag.. Jag lovar, det kommer bli fler!

Nu ska jag och min onda fot gå och lägga oss, kanske läsa lite? Har en bokrecension inlämning som ska vara gjord veckan efter praon.. Och dessutom måste jag verkligen börja plugga inför noprovet som är onsdagen efter praon också.. Måste ta tag i det här nu!

GODNATT.

image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0