Förlåt så mycket..

Jag ursäktar för sjukt dålig uppdaatering idag.. Har faktiskt ingenting att skylla på.
Kom hem vid halv 5, då ville pappa ha hjälp med att köra bort lite blomkrukar till farmor.
Direkt när vi kom hem gick jag ut till gymmet och körde lite. Körde lite backträning också!
Försökte ladda upp ett inlägg förut med iphonen, men den ville inte samarbeta. :(
Finland-Sverige på tv just nu, sverige leder med 2-1, de får se till att göra lite mer mål tycker jag!
jag menar, finland, hur bra är dom?

Ska ta och kolla lite på idol nu, det är faktiskt riktigt bra människor detta året!



Kommentarer
anniepiie

Ska du se idol ikväll eller? :) Det ska jag iaf! Vem gillar du mest? :) Kramis

2011-10-14 @ 13:41:25
URL: http://anniepiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0