GE MIG!

Hejsan :)
Hade ju prov första lektionen imorse, noprov.. Det är typ det ämnet jag har svårt för, och matte..
Men det va i allafall om atomer, molekyler, periodiska systemet. Ah, ni fattar..
Har pluggat som en galning till det hela helgen, så jag hoppas det lönar sig! Omprov är ju det värsta jag vet :( Men jag hoppas på ett godkänt :)

Nu är det bara bokrecensionen som ska bli färdig till fredag sen är det höstlov! Gud va skönt det ska bli. Ska bara slappa hela lovet.. ;) Och spela handboll såklart! Derby mot Alingsås på lördag. =9.15 i nolhagahallen för er som vill komma och kolla! Vet dock inte om jag är uttagen, men jag hoppas på det! Får göra bra ifrån mig på torsdag ;)

Nu ska jag skriva färdig min bokrecension. Sen är det återträtt med konfagruppen. YES! LYCKLIG TJEJ HÄR :D

Vill såååå ha de här godingarna!
Eight 410al10694 nedvik u



Kommentarer
Tilda

fin blogg! kika gärna in min =)

2011-10-26 @ 14:47:13
URL: http://tildajaremo.blogg.se/
anniepiie

Åhh dom var riktigt snygga! :)

2011-10-27 @ 14:29:21
URL: http://anniepiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0