Hehe

Hallå :)
Blev en liten stressad morgon imorse.. Trodde vi hade sovmorgon eftersom vi har delat upp klassen i två delar på torsdagar i kemin, så förra veckan hade vi lektion och de andra sovmorgon, och tvärtom för två veckorsedan. Så jag trodde vi skulle fortsätta med det, men nej, tydligen inte. Så hejhej återläsning! Känner att denna veckan är verkligen inte min vecka.. Undra vad som händer härnäst? ^^ haha, nä nu ska jag inte vara så pessimistisk.
Spanskaprovet gick faktiskt ganska bra! Trodde jag inte skulle kunna någonting.. Men nu är det bara att brja råplugga inför soprovet imorgon. Första världskriget, men det ska nog gå bra! :)
Träning ikväll också, har riktig träningsvärk i låren och ljumskarna.. Men det va bara teknikträning ikväll eftersom det är sm i helgen :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0