Hej på er igen!

Tänkte att jag kanske kunde ta och skriva ett inlägg här eftersom jag inte har något att göra..
Men denna veckan och nästa vecka har ju alla nior prao på GA, jag har nog inte berättat det tror jag.. :/ oups, sorry for that.
Men det är ju så att man ska försöka hitta ett jobb som har förbindelse med det man hade tänkt sig att kunna jobba med i framtiden. Så jag frågade min syster, sofie om inte jag kunde få praoa hos henne som jobbar på ett fritids för handikappade barn. För det är verkligen det jag vill hålla på med. Och det fick jag, så där ghar jag varit hela veckan. Rätt slappa och goa tider, i måndags började jag 13.30 - 17.00, i tisdags var jag på gymnasiemässan i göteborg så då var jag inte där. Igår började jag 06.00 och slutade 16.30, rätt lång dag. Idag började jag 14.00 och slutade 18.00, Dom tiderna gäller imorgon också! Vad säger ni? Helt okej tider ändå..? :)

Vart jag ska jobba nästa vecka får ni veta då!
Hörs när jag har lust att blogga igen ;)



Min nya pojkvän förövrigt!



Kommentarer
ANNE

Snygg din pojkvän är ;);)



SV: Men herregud vad gullig DU är! Har en asdålig dag här borta men den blev mycket bättre när jag fick läsa dina fina ord. Tack tjejen!! Hoppas jag kan fortsätta underhålla dig. :)

2011-10-13 @ 20:28:24
URL: http://favs.se/mode


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0