I like how it feeeeeeels ♥

Hola! Hoppas ni har/haft en bra dag. Jag har i allafall kört hårt med barnen idag! Haha, hoppas dom inte är för trötta nu..
Kom hem för nästan en timme sedan, vart ute ocg gått med viggo eftersom han inte vart ute sen imorse (!) Inte bra det där.. Är ensam nu fram tills 9 ikväll typ, mamma jobbar och pappa är på någon golf, så jag får va ensam :/ 

Emma smsade mig förut också och sa att hon hade fått köra traktor idag. Hon och Signe jobbar ju på en bondgård, plockar potatisar och mjölkar kooooor. Haha kul jobb ;) 
Hon verkade i allafall jättestolt! Haha söta emma.. (a)
Nu ska jag se om jag får ihop någon mat, hoppas på det bästa!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0