Nattinatti..

Sitter och kollar på en film med pappa, Se7en heter den, går på 6an.
Pappa säger att den är skitbra, men jag har inte riktigt kommit in den än.. ;s haha men det löser sig nog! Brad Pitt är ju med så det gör ju inget att den inte är så bra (a)
Imorgon är det samma rutiner, klockan ringer 06.45, bussen gåt 07.55, hemma igen vid 15.30 . Fast jag funderar på att ta moppen imorgon kanske, om det inte regnar för mycket. Det är ju inte så långt, tar ju typ en kvart med moppen typ. :)

Men vi hörs mer imorgon!
Godnatt :)





Kommentarer
anniepiie

Jag har oxå sett den filmen och tyckte oxå att den var riktigt bra! :D Lite hemsk men bra handling liksom... Kram

2011-10-20 @ 10:10:11
URL: http://anniepiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0