Bra dag!

Hejsan!
Nu är jag hemma och ska blogga för er lite kort :)

Dagen idag har varit helt okej, inget speciellt så.
Hade sovmorgon imorse till halv 10, så jag åkte med mamma :) Chill med dill.
Började med engelska, där vi bara läste en bok, håltimme, bild, spanska och sist matte.
Ganska bra dag ändå :)
Gick till terminalen och träffade Julia, Erik och Emil, goa människor!
Snackade med dom på bussen och nu är jag hemma! :) Göttisch.

UIkväll är det träning, är inte så taggad faktiskt, för det är såhär att jag har världens träningsvärk överallt :(
Jag vet att det är bra att träna då, och det ska jag göra också, men det gör så jävla ont :( Haha klaga lite mer.

Nu ska jag kolla på greys anatomy! så vi hörs senare!

Go egobil på erik...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0