buhu :(

Hejhej, dagen idag har varit helt okej, förutom att jag lackade på en lärare, nämner inga namn, men dom flesta kanske förstår vem jag menar. Och jag orkar inte berätta..
Men allt annat var okej idag :)

Gick till mamma efter skolan och sa att jag vart vrålhungrig för att jag inte ätit på hela dagen, så hon va snäll och köpte en macka och en festis åt mig i cafeterian. Gosig mamma (a) Det blev ju lite konstigt eftersom vi hade sovmorgon till 12 idag, så åkte ju jag hemifrån halv 11, så jag åt frukost vid 9, och sen har jag inte ätit någon lunch. Men jaja.

Skippar nog träningen ikväll för jag mår inte riktigt bra, ont i huvet, halsen bränner och jag känner mig allmänt förskyld.. Det är nog Emma och Signe som har smittat mig :( Men ska äta lite nu och se hur jag mår efter.
Vi hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0