Grym kväll!

Åh va roligt det va igårkväll! Ville verkligen inte åka hem :(
Vi åt gött, vi dansa loss, sjöng singstar, snackade, körde sanning eller konka.
Fyfan va kul det va :)

Pappa kom och hämtade mig vid 12 inatt typ, va helt slut när vi kom hem, så jag somna direkt..
Det tror jag alla gjorde..

Efter skolan gick jag till stan och träffade mamma och therese, vi gick och fika lite sen gick vi till cubus och fick ta på en vinterjacka, och två jeans till mig. Asbra!
Vid 4 gick jag till hemmakväll och köpte lite chips och sånt, gick till terminalen och mötte en tjej, sen kom alla andra och vi tog tåget halv 5 till norsesund.

Har inga bilder från kvällen, men om ni går in på den här tjejens blogg :  http://onlyonee.blogg.se/ så har ni i alla fall en gruppbild på oss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0