Hola amigos :)

Hallu, dagen gick fort idag som tur va, så jag kom hem vid halv 2.
Började med no, spanska som var chill eftersom vi hade vikarie. Eget arbete, och sist mentorstid så vi slutade vid 12. Göttans!
Gick med Emma och Signe för emma skulle byta sin tandläkartid, gick till hemmakväll en sväng och sen gick vi o satte oss på terminalen och tjötade medans vi väntade bussen.

Har bara chillat sen jag kom hem, kollat tv och ätit lite lunch och så. Va äcklig mat i skolan idag så :/ Varför kan dom inte göra något åt det egentligen? Ibland går det knappt och äta? Det är helt sjukt..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0