Jag saknar dig

Godmorgon allihopa :)
Somnade som en gris igår.
Gissa om det blev något plugg? Nej.. Det blev det inte, läste ut den engelska boken bara ;)
Sen orkade jag inte mer..

Nu har jag plockat upp lite i mitt rum, och ska strax packa litegrann.
Sover hos sofie inatt eftersom vi ska till Göteborg senare.
Kommer bli asnice, lite shopping, god mat och sen bio. Jag saknar dig blir det!
Åker in till Alingsås vid 3 med pappa, för vi ska till öb och kolla på gymsaker.
Sen tar jag och sofie tåget halv 5 till göteborg.
Så uppdateringen blir nog inte på topp idag.. Kommer hem sent ikväll.
Men om vi inte hörs mer idag så gör vi det imorgon! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0