Jag tror du söker efter mer än du ser, men jag ser att du ler, och jag tror att du tvivlar.

Okej, nu ska jag berätta lite om helgen och cupen!

Det började med att jag gick upp klockan 06.15 igår morse, för det va samling 07.45 i Göteborg. Så det va bara att pallra sig upp -.-
Första matchen gick väl sådär, kommer inte ihåg vilka vi mötte eller hur mycket det blev.. haha bra minne man har ^^ Jaja, första matchen var i alla fall 08.45, andra matchen var inte förrän 13.15, dåligt arangerat? Jaa :/
Där mötte vi i alla fall ett norskt lag, som spelade hur fult som helst.. Har nog aldrig mött ett sånt fult lag tror jag ;) haha, vi fick två 2-minutare på rad, så det var bara 4 spelare ute i vårat lag xp haha misslyckat.
Sista matchen var 15.30, och där var vi tvungna att vinna med över 12 mål för att få sovmorgon imorse.. Ja, det gick ju jättebra, haha vi förlorade nog själva med 12 mål.. ;s Så imorse var det upp ungefär samma tid och bara börja ladda om. Matchen imorse var klockan 8, så vi fick värma upp på planen, rätt gött faktiskt :) Förlorade med typ , eeh,. kommer inte ihåg..
Kom hem vid halv 10 igen, duschade, la mig i min säng, satte på dexter, och somnade, vaknade väl vid 1 någon gång. Hur gött?! As skönt.
Känns som klockan är typ 10-11 nu eller nått, så himla trött är jag, har typ legat och sovit i soffan till och från hela dagen.. Men jag är fortfarande helt utmattad, hur ska jag orka med skolan? Fast det kommer nog bli en rätt chill vecka.
Måndag är som vanligt, tisdag börjar vi 8 och slutar 11 tror jag, onsdag samma som tisdagen, och torsdagen börjar vi 12. Göttans! Varför är för att vi har såna där konstiga utvecklingssamtal.. Orkar inte förklara nu.
Nu ska jag gå och lägga mig i min säng och titta på några avsnitt dexter :) Min nya droog (a)
Kände att det blev väldigt långt inlägg, hoppas på att ni läser allt ;)
Sov gott. ♥



Signe, vad som än händer, så vet du att jag alltid står bakom dig och stöttar dig. Finns här hela tiden. Jag älskar dig syster. ♥



Kommentarer
signe

Jag älskar dig så himla mycket hjärtat <3

2011-09-04 @ 21:04:57
URL: http://onlyonee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0