Maracas - Mohombi ♥

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag :)
Slutade vid 15.20 som sagt, fick ett sms av pappa som sa att han var i alingsås, så jag ringde julia och sa att hon kunde åka med, så han hämtade upp oss och vi åkte hem :)

Har varit rätt chill idag faktiskt, no, engelska, och efter engelskan skulle vi till aulan för att lyssa på Kristian Bliznac :) Var la där i 10 minuter typ, sen va det håltimme o lunch, bild, spanska och sist matte. Hade glömt boken så Lena blev nog sådär jätteglad.. (a)
Sen spelade Andreas wordfeud hela dagen, så mitt batteri tog typ slut ^^ Haha, men är man snäll så är man ;)



Goa människor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0