Nu är jag hemma!

Pappa kom och hämtade mig lite innan 1 förut. Åkte ner till Partillebo hallen för att kolla på sövehof - baltichov, alltså vårat lag. Men jag var inte uttagen.
Förta halvlek var väl ganska bra, men andra rann det iväg lite. Men dom va duktiga!
Efter det åkte vi hem till Emma och Mathilda, för pappa skulle fixa deras tak typ. Vi gjorde våfflor, som blev himla goa!
Och nu är jag hemma med världens huvudvärk, och ont i knät :(

Kvällen igår var sjukt go. Filmen var riktigt bra! Väldigt sorglig dock.. :( Men jag gillar såna filmer!
Alla tågen var inställda pga av att dom byggde om spåren? Tror jag i alla fall..
Så vi fick ta ersättningsbuss istället. Var i alingsås lite efter 1 inatt. Gick in i stan för att kolla om det var något drag där, men vafan? Det var helt dött, haha de ändå folket vi såg var utanför Mangiamo, typ nya stället? Haha, lite skillnad om man hade varit i göteborg innan..

Nu ska jag bara chilla, och kanske plugga lite om jag orkar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0