Nu är jag hemma!

Goddag alla min kära bloggläsare! Hoppas ni har haft en bra dag :) Själv har jag haft det hyfsat, började med no, sen var det spanska och sist ea i 20 minuter. Gick och åt med Emma och Mathilda, sen gick vi in till stan en stund. Efter ett tag blev vi så uttråkaade så vi gick till sally`s och satte oss för att ta en fika ;) Haha goa tjejer! Sen gick vi tillbaka till skolan för jag skulle ha utvecklingsamtal vid 1, mötte upp mamma och sen gick vi till Anna.
Samtalet gick bra och det går bra för mig i skolan så det gick fort :D Tog bussen hem 2, så nu sitter jag här och kollar på våra klassfoton, fick hem ett brev i brevlådan om att dom hade kommit upp på en sida på internet, så jag gick in och kollade, men tyvärr ser man inte så mycket, för dom är små :( Men får ta och beställa hem några så får ni se då! :)

Nu ska jag slappa lite framför tvn, så vi hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0