Oleg - electro pop

Haha grymt skön låt ;)

Vet ni vad? Jag är så sjukt glad just nu, trots att jag är förskyld och har en hals som kliar sönder, gör hur ont som helst, och hostar hela tiden. Det bara är så.
Jag har världens bästa familj, världens bästa klass, världens bästa vänner, också är jag så sjukt glad över att jag började handboll för 6 årsedan! Tänkt egentligen vilken tur jag har haft, många tjejer i min ålder får oftast knäskador eller allvarliga skador någon annanstans, som gör att dom inte riktigt kan fortsätta spela som dom gjorde förut, men jag har aldrig haft dom bekymren. Och det är jag sjukt glad för! För det enda jag vill är att spela handboll och känna mig lycklig, och det gör jag verkligen nu.

I am on my way, and nothing can stop me!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0