San Marino - Sverige just nuu

Och Sverige suger seriöst :o Holland vann över san Marino med 11-0 kan inte Sverige ens peta in ett mål i första halvlek är dom inte ens värda att komma till vm -.- ibland är det pinsamt att vara svensk.. ;/ Träningen gick i alla fall väldigt bra tycker jag :D eller fysen gick bra och målvakteriet gick väl hyffsat.. men annars var det kul! Slutar 11 imorgon också, stannar kvar i stan med emma och Mathilda, för dom ska göra en grej. Och jag har utvecklingsamtal klockan 13.00 så, går väl på stan eller något :) Just nu ligger Viggo i mitt knä och snarkar.. Känner att han snarkar väldigt mycket, det är typ det ändå jag skriver om honom? Att han snarkar.. ;) jaja shit the same.. Nu ska jag kolla vidare på fotbollen, så vi hörs imorgon! Godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0