Signe Johansson ♥

Nu ser det lite bättre ut i vårat såkallade hemmagym!
Burit upp lite cyklar, stolar, och bröte till ett annat hus, så nu börjar det likna något :D En bra start!
Sen har vi varit borta hos farmor och farfar pch hämtat hem lite saker dom hade kvar i kylen.
De åkte ju till spanien imorse och kommer inte hem förrän i vår. Och då är det ju inte så bra att grädde och sånt står kvar i en varm kyl? ^^

Nu ska jag och pappa mysa lite och kolla på Bonde söker fru! Längtar alltid till varje onsdag klockan 20.00... Älskar det programmet..

Måste också ladda upp en bild på mig och min kära vän Signe som jag tycker så mycket om!
Hon finns där i alla lägen för mig, vad som än händer så är hon där liksom.
Det känns verkligen som att vi är systrar, känner varandra så bra.
Vi fyller liksom i varandras meningnar ibland.
Och hon får mig alltid att skratta om jag är på dåligt humör, ( vilket inte händer mig så ofta.. )

Jag älskar dig syster.



Kommentarer
signe

Älskar dig sååå mycket hjärtat <3<3

2011-09-21 @ 20:53:16
URL: http://onlyonee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0