Sjukling här..

Hej på er, förlåt att jag inte bloggade igårkväll, men kom hem hit vid 11 typ, o va sjukt trött.. Så jag sket i det.. ;) Men dagen igår va i alla fall grym! Fast det va jäkligt mycket folk.. I den kortaste kön vi stog i va nog 20 minuter? Och kön till atmosfear ska vi nog inte prata om.. Stog typ där i en timme kändes det som :s jaja men det va roligt :D Ligger i soffan nu i kollar på fångarna på fortet, är bomförskyld.. O halsen är helt tjock :( usch, hatar o va sjuk.. Senare ska vi till morfar på kalas, han fyller år nämligen. Känner ba, orkar inte.. Men mamma sa att hon ville att jag skulle med, så va gör man inte? Får väl stanna hemma från skolan imorgon antagligen. Men vi får se, hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0