Soovmorgooon ♥

Godmorgon! Som sagt har ju jag sovmorgon till 12 idag, hur gött!? Men ska ta halv 11 bussen ner till norsesund och ta tåget därifrån :) Om man ändå hade bott i alingsås nu.. Hade inte vart fel.. (y)
Hade ställt klockan på 09.20, men vaknade halv 9 istället xp haha typiskt att man inte kan somna om när det väl är sovmorgon :/
Slutar 15.20 idag tror jag, åker nog med mamma hem för hon slutade 4 har jag för mig.. Börjar med bild, spanska och sist matte, så det blir nog en chill dag (a) Göttans, och ikväll är det sen träning som vabligt. Men jag bloggar när jag kommer hem i eftermiddag!




Hemsjö IF ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0