Springeling

Hallu, sorry för den sjukt dåliga uppdateringen idag.. Men jag har inte haft tid typ. Har ju faktiskt en skola att tänka på..? haha nä men, ha inte orkat..
Började med so i 2 timmar och 25 minuter, tråkigt? Jao.. Sen var det spanska, lunch, idrott och sist no, ganska chill dag ändå om man tänker efter! På idrotten körde vi spökboll, skulle egentligen haft friidrott men det har ju regnat hela dagen ;o rätt gött att va inne på jympan..! (y) Men det var i alla fall skitroligt! hehe.. ;)
Slutade tio i tre, fick vänta tills 4, som tur är har man ju sjukt bra sällskap ! Erik, Niclas, Emil, Nikolaj, Julia, och allihopa :) Gött fölk de där :D
Nu är jag i alla fall hemma och har ätit lite, och bytt om det löparkläder. Skulle egentligen åkt till riddarsten idag för att ha träning där, men tränarna sa att det bara skulle va lugnt träning, typ mjuka upp kroppen efter helgen lte och så, så jag och mathilda sket i det och kör träning här hemma istället! Duktiga tjejer? ;D
Nej nu ska jag ut innan det blir mörkt.. (a)



Without you, i`m breathless. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0