Svenska Hollywoodfruar ♥

Åååh, älskar verkligen det programmet!
Dom är ju för charmiga, eller? ;) Speciellt Maria Montazami...
Kollar på ett avsnitt nu faktiskt, haha säkert en av de bästa serierna som finns typ? ^^
Har precis ätit lite så nu är jag inte lika hungrig längre.. Bra det!

Just det, i förra inlägget skrev jag att jag och pappa ska börja fixa med vårat hemmagym.
Och eftersom vi bor på en väldigt stor tomt, så har vi ganska många småhus, ni vet, men cyklar, ved, och lite småskit sådär.. Så vi hade tänkt rensa ut i ett hus med cyklar, gräsklipparen och min moppe, så tänkte vi ställa det i ett annat hus. Om ni fattar.. Och istället för cyklarna och det ska vi ha ett hemmagym där! Erkänn nice? Så nu har vi börjat kolla lite på saker på blocket, ser om vi hittar något bra där :) 
Och ikväll ska vi börja rensa och så, så vi får plats med allting! Hoppas det blir bra :D

Love ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0