Viggo ligger i min säng och snarkar just nu..

Haha, han tar verkligen upp heeela sängen när han sover.. Eller asså, inte hela sängen, men han ligger typ i mitten så jag får ingen plats.. :( Men han får det ;)

Var ute och sprang i ungefär 40 minuter förut, det regnade precis innan jag skulle ut, blev uppehåll när jag var ute, och började spöregna precis när jag kom in xp Tur man kan ha (y) Fast jag tycker det är gött när det regnar när man är ute och springer eller går, tycker inte ni det? :D Det kanske bara är jag som tycker det ;s haha..

Börjar skolan vid 08.05 imorgon, och slutar 11.00 tror jag! Riktigt chill, det är ju såna där utvecklingsamtal ni vet. Så imorgon och på onsdag börjar vi 8 och slutar 11, så är det utvecklingsamtal på eftermiddagen, alltså från 12-17 typ, och på torsdagen bärjar vi 12 och slutar 15.20, så då är det alltså utvecklingsamtal från 8-11, fattar ni? Det tror jag att ni gör :)
Jag har i alla fall mit utvecklingsamtal på onsdag klockan 1, och Emma och Mathilda ska få tandsmycke då så dom skulle vänta med mig! Nice :D

Känner att jag skriver typ bara långa inlägg från datorn.. Men skitsamma! Nu ska jag gå och lägga mig i min säng med en kopp varm te :) Det lät mysigt va? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0