Äntligen lov!

Hej på er! Förlåt att jag inte bloggade igår. Jag slutade sent och mamma fyllde år så morfar, sofie och therese var här och vi firade mamma såklart :) Mysigt!
Idag ska jag åka ner till mina tvillingar och ha Oliver och brudarna kvällen med dom två, Chani, Linnea och Oliver då också såklart! Kommer bli kul att träffa Chani och Linnea igen, var typ ett halvår sedan sist :(
Måste börja packa snart, är där till imorgon så det blir väl mer bloggning då antar jag! :)





Haha förlåt, va bara tvungen..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0