Hej igen!

Hoppas ni haft en bra helg, eller helgen är ju inte slut än som tur är!
Sov ju som sagt hos Sofie och Kalle inatt, alltid lika kul och mysigt :) Vaknade runt 11, åkte sen in till stan och gick runt och kollade lite. Fick inte med mig något hem, men Sofie fick tag på jättemycket fina saker :D
Tog en fika på coffe house också. :)
Nu har jag vart hemma en timme ungefär och städat mitt rum, och packat upp. Hade tänkt ta en dusch nu också, och sen kanske göra en ansiktsmask som jag fick av sofie i present :) Choklad eller jordgubb? Hmm, får se!

Just det! Fick tag på ett usbminne också, 16 gb, laddade över lite filmer och musik till det från datorn igår. Så nu är kvällen räddad! :D



Ja, ni ser ju själva hur kul vi kan ha det...♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0