Herreguud

Får sånt damp på blogg.se appen, har försökt blogga för er hela tiden men det står bara "Kom ihåg att du måste fylla i både rubrik och inlägg" Men vafan är det jag gör då? Fyller ju för helvete i alla saker.

Men i allafall, dagen har varit go! Förutom skolan då, men som tur är har man ju världens bästa vänner som förgyller varje dag med att bara finnas där. Kärlek till er! ♥
Efter skolan gick jag till Sofie, åt och fixade mig sen skjutsade hon mig till hälso, blev spinning idag i en timme så det var gött! :)
Kom hem för en timme sedan ungefär, hunnit duscha och städa mitt rum lite eftersom mamma fyller år imorgon! Grattis i förskott ;) Haha, en liten grej vi brukar köra är att säga grattis i förskott, ah inte kul om man inte fattar..
Mina fina vänner!









image description





Kommentarer
signe



HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHAH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. BILDERNA PÅ MIG

?!?!?!?!?!

2012-04-04 @ 20:37:03
URL: http://onlyonee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0