Inte haft orken eller tiden idag för er..

Hej! Dagen har spenderats med mamma i stan sedanhalv 2 ungefär. Fick med mig en locktång hem från elgiganten! 
Gick runt lite på stan och kikade. Våran drottning Silvia var ju i Alingsås idag, men det va så mycket folk på torget så vi orka inte gå dit.. Hjälpte mamma hitta lite kläder istället :) Vid 4 gick vi och åt på Amvrosia som ligger precis brevid Åkanten, hur jäkla god mat som helst! Grekist faktiskt, beställde fläskfile med haloumi, potatis och tsatziki :) Mums säger jag bara!
Efter det åkte vi och tränade, spinning och yoga fick det bli idag!

image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0