Måste bli bättre på detta..

Har varit så otroligt dåig på att blogga denna senaste veckan.. Men nu är det lov och då jävlar ska jag uppdatera lite mer! :)
I fredags åkte jag ju hem till tvillingarna och hade "Oliver och brudarna kvällen" som består av mig, emma, mathilda, chani, linnea och oliver! Vi hade det jättemysigt nere i båtstugan, haha trångt som faen men det gick! Vi åt tacos, kollade film, och bara hade det allmänt trevligt typ :)
Åkte hem vid 1 igår, duschade och sen gick jag och la mig igen.. Haha sjukt va trött jag var, vi somnade ju inte förrän vid 3 den natten, och sov kanske 5 timmar... Inte konstigt att man kände sig bakis ;) Hehe.
På kvällen kom Therese hit och vi åt god mat, spelade spel och pratade :) Somnade rätt tidigt den kvällen också (a)
Idag har jag  inte hunnit med så mycket än, ätit frukost, kollat tv och nu sitter jag här. Hade tänkt att baka och så idag, känner mig inte helt kry, håller på att bli förskyld känner jag :( Varför måste jag alltid bli sjuk på loven? :o


Haha, när vi kom upp och skulle göra frukost stog det här söta äggen på bordet. Emma och mathildas mamma hade gjort dom till oss, hur sött? :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0