Morgontrött..

Men vad gör det? Sista dagen på lovet idag opch då får man se till att komma upp i tid och hitta på saker! Am i right? :D
Gick upp för en timme sedan ungefär, sen dess har jag ätit frukost, fixat lite och postat två brev. Fick ju svar från de som jobbar med sommarjobben och jag har fått en plats här i ödenäs på dagiset period 1, precis som jag ville ha det! ;) Idag får vi även svar från gymnasivalen också.. Fredag den 13, passande? :s

Idag ska jag åka in till Alingsås vid 2 och träffa Lisa, luncha med henne och snacka lite skit! Längesedan jag träffa den bruden. Eller en vecka sedan typ, men ändå :)
Sen ska jag hem till Sofie och Kalle och sova där ikväll!

Nu hade jag tänkt att jag skulle testa den locktången jag fick från mamma igår, hoppas på bra resultat! Kanske kommer en bild lite senare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0