Nytränad, nyduschad, nyäten

Hallå på er! Förlåt för kass uppdatering idag, har faktiskt försökt blogga för er, men blogg.se appen är helt kaos nu. Går inte att ladda upp några inlägg :s Så det får bli såhär tills det fixar sig!
Kom hem från hälsostudion för snart en timme sen, challenge som vanligt ;) Grymt kul, men grymt jobbigt! Helt klart det bästa passet :D

Ja, har inte så mycket mer att skriva, ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt, kanske pluggs lite svenska eftersom jag har provi det imorgon. Hehe oups..

Kläderna jag köpte i lördags! Bilderna är tagna med iphonen, så kvalitèn är inte den bästa..
Converse - scorett
Jeans - cubus
bikini - cubus
strumpor - gina tricot


Nagellack - Cubus
Solbrillor - glitter
smycken - kicks
Linne - gina tricot





Skinnjacka - cassels



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0