Bloggpaus i en vecka cirka..

Hallå! Tog en liten bloggpaus men glömde slinka in här och berätta det, haha..
Den senaste veckan har jag inte haft något speciellt för mig, bara tagit det lugnt och tränat! Men ni blir det ändring på det. Det är nämligen så att min syster Sofie och hennes pojkvän Kalle har åkt till spanien idag, så jag har bosatt mig i deras lägenhet här i Alingsås, kommer bli riktigt skönt med tanka på den långa vägen jag brukar åka för att komma in hit. Så nu kommer jag bo lite lyx, enlig mig i alla fall! ;)
 
Min dag idag då!
Vaknade vid 11, åt lite frukost och gick ut med Viggo. När jag kom hem igen fixade jag mig lite, packade och sen vid 3 åkte jag och mamma in hit och lämnade väskan, sen träffade jag Emma och Mathilda som jag inte träffat på hela sommaren :o Skojar inte, va med dom senast när skolan slutade.. Vi gick till Stures och bowlade, hihi jag vann :D Sen gick vi till Alingthai och käkade, snackade om allt mellan himmel och jord och det var riktigt roligt att träffa dom igen! :D Insåg verkligen hur mycket jag saknat dom.. :(
Cyklade hem och nu sitter jag alldeles ensam.. Men det är rätt skönt att vara ensam, speciellt när man är med personer hela tiden.
 
Inatt ska jag sova alldeles ensam för första gången i hela mitt liv, het sjukt, kommer jag verkligen klara detta? Får väl ringa min andra syster i så fall ;) Haha, nä men det ska nog fixa sig! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0