En decimeter kortare och även lite mörkare..

Men ack så snyggt det blev! Är verkligen supernöjd :D Hon tog en decimeter ungefär och det va riktigt skönt att få bort allt slitet hår kan jag lugnt säga :) Det var även kul att få lite förändring i håret, har ju vart jätteblond det senaste så nu tog jag mig i kragen och chansade! Dock är det inte jättemörkt men det syns :) Sen slingade jag bara håret så det finns lite ljust kvar! Man vill ju leva upp till sin hårfärg liksom ;)

Tog en sväng in på Gina Tricot innan och hittade en grymt snygg stickad tröja, 149 :- rena fyndet!! Så nu är jag väl förbered för att börja skolan på onsdag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0