Freedag

Idag är det fredag och det ska bli så skönt med sovmorgon imorgon, tror jag talar för alla som börjat skolan.. Idag vet jag inte riktigt hur bloggningen blir. Efter skolan ska jag nämligen träffa Therese i stan, sen ska vi träna och efter träningen ska jag hem till Sofie för mamma jobbar kväll och pappa har åkt till Prag idag. Så vi får se men kanske slänger in ett inlägg någon gång under dagen!

Min outfit för idag!
Svarta jeans - vettefan vart dom är köpta.
Stickad tröja - Gina Tricot.
Smycken - Tomas Sabo.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0