Go dag!

Har haft en riktigt go dag tillsammans med Therese och Lisa idag! Lisa kom hit vid 1 typ, vi satt bara och snackade om allt mellan himmel och jord. Spelade lite kort och lyssnade på musik!
Therese kom hit och hämtade mig vid 4, då åkte lisa hem. Så vi åkte till Cyrano och köpte pizza, åkte till lövekulle och satte oss på en klippa i solen vid vattnet, hur gött som helst! Pratade lite och bara mös. Vid 7 åkte vi och kollade på de fina husen som ligger där, herreguud säger jag bara! :o Hur fina som helst. Sen åkte vi hem hit och kollade Solsidan och nu åkte hon precis. Har vart en mysig dag ♥
 
Inatt åker min kära vän Lisa till Cypern i en vecka. När hon kommer hem den 13 åker jag iväg i 3 dagar, hur fan ska jag klara mig utan min andra halva? :'(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0