Gutenburgo

Var ju i Göteborg igår eftermiddags och åt lite mat med Lisa, alltid lila trevligt att få prata med henne. Vi har inte träffats sen innan hon åkte till Cypern och det var i början av augusti..
Men i alla fall, när vi skulle åka hem köpte vi med lite fika från espresso house. När vi väl var i Alingsås satte vi oss vid GA våran gamla skola och bara tittade runt lite :) Mysigt var det!

Kom hem vid halv 10 någon gång och då gick jag raka vägen till sängen ;) Ikväll är det träning som gäller, zumba och yoga! Går till Therese efter skolan så vet inte hur uppdateringen kommer bli. Men jag hör av mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0