Känner bara

Oooommmgggg va jag är sleteeen, bara efter två dagar i skolan och då är det inte ens riktiga dagar utan bara lära känna dagar typ. Haha hur fan ska jag klara tre hela år i skolan till? Herregud.

Dagen idag såg typ ut som igår, börja 9, sluta 1 helt okej.. Åkte hem och somnade direkt i min underbart sköna säng. Varför är det alltid så att när man INTE FÅR SOVA så är sängen så jäkla go, varm och skön men när man väl FÅR SOVA så är den som vilken säng som helst.. Så typiskt :(
Nu ska jag i alla fall sova för imorgon är det upp ännu tidigare, ska försöka hinna med 7bussen, hur fan ska detta gå..
Haha positivt inlägg!
Godnatt!!

MISS YOU MY OTHER HALF!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0