Måndag

Ber om ursäkt för att jag inte bloggat på hela helgen men den har spenderats i soffan kan jag säga, haha har verkligen haft världens slapphelg. Har även vart ensam hemma mest av tiden, mamma har jobbat och pappa är i Prag. Så det ha vart riktigt gött, ibland behöver man vara själv. Men idag började skolan igen och det va en riktig mjukstart kan jag lugnt säga ;) Haha sovmorgon till 9, börja med lärande och utveckling, lunch, matte och sist historia. Slutade denna goa måndagen 13.20 som alla andra måndagar kommer se ut ;) Dock är tisdagen mycket värre. 08.00-16.00....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0