Oh sunny day

Godkväll :) idag blir det en ganska tidig kväll för min del. Det är nämligen så att vi ska åka till torslanda imorgon, vi ska ut med morfars stora båt i havet med min morbror och hans fru, Therese och Sebastian! Hoppas på riktigt fint väder så man får lite söta fräknar på näsan ;) förresten hade jag det rätt gött på bryggan idag, hela stranden för mig själv. Dock är den inte så stor men den är mysig ändå :)

Tar med mig kameran imorgon så det kommer komma upp bilder så småning om! Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0