Skagen - dag 3

 
Tredje dagen när vi hade checkat ut frpn motellet åkte vi mot Fredrikshavn där båten skulle gå hemåt, vi hade lite tid att döda så vi la oss på en jättefin strand som man kunde köra bil på. sjukt coolt ;) Haha, men i alla fall, för att bilarna inte skulle köra på oss medans vi låg och solade så hittade vi en stranddyna som låg lite ovanför stranden. Som ni ser på bilderna. Hur gött som helst och det va alldeles vindstilla där så vi stektes varkligen ;) Vi badade inte för det var verkligen svinkallt.... :/
Det var mina dagar i Skagen! Imorgon kommer antagligen bilder från Grenen upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0