Svenska hollywoodfruar

Haha de måste vara det mest patetiska programmet? Men shit va kul det är att sitta och komma på de här blinda patetiska bruttorna!
Det var riktigt gött att få träna idag, tänka på något annat än skolan imorgon. Solade även lite också, det va härligt! :)

Imorgon börjar skolan som sagt och ja, även om det inte märks så är jag rätt taggad till det, i alla fall att träffa klassen men tanken på att gå upp tidigt dödar mig :( Men det är bara att gilla läget liksom! Nu ska jag försöka sova, är faktiskt rätt trött trots allt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0