SVERIGEEEE

Fyfan va gött! Sverige är i OS-final, kan ni fatta? OS-FINAL!!! :DDD
 
Hej på er. Hoppas ni haft en bra dag!
Jag vaknade upp vid 10 tiden utav en fiskmås som satt på balkongen precis utanför sovrummet, verkligen jättekul. Haha! Gick i alla fall upp och fixa lite frukost, ringde mamma och pratade lite. Man inser faktiskt hur mycket man saknar sina föräldrar när man inte bor hemma.. Hon kom till mig vid 1 ungefär, hon hade cyklat in själv.... Så vi cyklade in till stan och åt lunch eftersom jag inte hade så mycket hemma.. ;) Vi skildes åt och hon cyklade hemåt, sen tog jag bussen hem till Ödenäs vid 4. Riktigt skönt att komma hem faktiskt. :) Sen dess har jag ätit lite och kollat handboll, asså herreguuuud, kan inte fatta att sverige är i os-final! :DDD AAAH.
 
Här kommer några bilder som ni inte fått se.
Den sista bilden är en parfym från The body shop som luktar så grymt gott! Som ni ser på flaskan så luktar den jordgubb, mmmmmh...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0